Zo word je een gelukkige ondernemer
TOPIC
In deze lezing reikt Freddy een aantal handvatten aan om als ondernemer niet alleen je zaak te doen groeien, maar ook hoe je in het eeuwige proces van vraag en aanbod, de almaar veranderende markt, de constante nabijheid van ‘conculega’s’, de digitale evolutie, etc…ook nog een ‘gelukkige’ ondernemer kunt worden.
Hierbij zal Freddy zeker ook de kracht onderlijnen van het netwerken.
Als drijvende kracht achter de Antwerpse A12 Businessclub en als oprichter en jarenlange hoofdredacteur van de magazines KMO-Insider en Ambassadeur, gecombineerd met de organisatie van nacht van de KMO, weet hij namelijk perfect hoe een netwerk te valoriseren.
PROFIEL
Freddy Michiels is journalist auteur, bladenmaker en netwerker. Hij heeft een verleden als directeur-hoofdredacteur van het gratis weekblad Antwerpse Post (van 1961 tot 1985) , een dochterblad van Gazet van Antwerpen. Sedert 1985 is hij zelfstandig journalist voor diverse media. Hij was de oprichter en hoofdredacteur van KMO-insider (van 2001 tot 2017) en werkt mee aan diverse tijdschriften en periodieken als columnist en journalist.
Als filmschrijver maakte hij in de zeventiger jaren documentaire films in het kader van “De Vlaamse Explorators” over Hawai, Pater Damiaan, De bergstammen van Noord-Thailand. Hij was ook uitvoerend producent van de speelfilm “Close” van Paul Collet met Katia Alens in de hoofdrol.
Freddy is ook auteur van diverse boeken (zie hieronder en ook verder op deze website)
Succesrijk Netwerken 2014 (2014-2015-2016)