Agressie op de werkvloer (in ziekenhuizen)
TOPIC
Verbindend en effectief communiceren
'Aanreikingen' voor meer werkplezier
PROFIEL
Jan is actief als internationaal spreker met focus op hospital-ity. Verder is hij verbonden bij een grotere welzijnsgroep in de ouderenzorg als 'customer experience manager'.
Zijn ervaring haalde hij uit het leidinggeven in verschillende operatiekwartieren in Antwerpen, Duitsland, Rwanda & Zaïre en als professioneel aankoper in de farmaceutische en 'medical device' industrie.
Hij ontdekte al vroeg in zijn professionele loopbaan dat communiceren, klantgericht denken en positivisme succesfactoren zijn in elke sector.
Enthousiasme en interactie zijn hoe dan ook constant aanwezig in zijn sessies waardoor hij mensen aanzet tot intervisie en verandering in een veilige omgeving.
Zijn trainingen en lezingen zijn geen 'zit-stil-en-dommel-in-sessies’, maar 'dare-to-do'-momenten
Jan is een gevraagd spreker rond werkplezier, authenticiteit voor groepen, omgaan met veranderingen en klantenbeleving.
Hij won in 2012 als keynote speaker op het Internationale EORNA congres in Portugal de award van “Best Oral Presentation” met zijn lezingen 'How To Become A Surgeon Whisperer' en 'How To Create More Happiness In Your OR'.