Geurmarketing: de why, what, when, where & how
van deze nieuwe marketingtool in communicatie en
verkoop
TOPIC
Deze lezing geeft een overzicht van de mogelijkheden in geurmarketing, doorspekt met praktijkvoorbeelden uit het binnen- en buitenland.
De gedachtegang vertrekt van theoretische waarden met betrekking tot “Branding” en merkgetrouwheid en vloeit over naar praktische voorbeelden en studies.
Inhoud:
FORMULES
1 uur / 1,5 uur (inclusief praktijkoefening geurherkenning)
PROFIEL
Patrick heeft een stevige carrière uitgebouwd in De media.
Als pionier bij VT4, daarna als oprichter van TMF en Vervolgens als Gedelegeerd bestuurder bij De Vrije Pers (P-Magazine, Ché,…).
Een aantal jaren geleden besloot hij op eigen benen te gaan staan en startte hij zijn eigen bedrijf in geurmarketing.
Als communicatie- en marketing expert heeft hij een passie voor merkpositionering, beslissingsprocessen van consumenten en ‘motivationele’ factoren in het aankoopproces.