ONDERWERP
Het boek Digitalis
Dit uitdagende boek van Thierry Geerts is een krachtig pleidooi om in deze tijden van digitalisering de angst opzij te schuiven en de vooruitgang te omarmen.
De digitale revolutie heeft immense maatschappelijke, culturele en economische implicaties en stelt ons voor grote
uitdagingen: we moeten niet minder dan de hele wereld heruitvinden.
Maar de boodschap is positief: de technologische vooruitgang biedt unieke kansen om onze samenleving te verbeteren.
PROFIEL
Thierry Geerts studeerde af aan de VUB als Solvay Business Engineer in 1989.
Na zijn studie werkte hij als auditor bij Coopers & Lybrand (nu PWC), maar zijn passie voor de media, online marketing en innovatie heeft hem er al snel toe gebracht om directiefuncties uit te oefenen bij Corelio Publishing, Nostalgie, VAR, Clickx en Passe-Partout.
In 2008 wordt hij CEO van Corelio Business Development en van Arkafund.
Sinds 2011 is hij directeur van Google Belgium en Luxemburg en in die functie heeft hij een positie in het hart van de digitale revolutie, online marketing en innovatief ondernemerschap.
Thierry is ook lid van "Digital Minds for Belgium" van vice-premier Alexander De Croo, van "Conseil du Digital" van de Waalse Minister van Economie en van het bureau van IAB Euro